środa, 24 września 2014

Trojmiejski Tydzien Bliskosci 2014

Witam serdecznie na stronie Trójmiejskiego Tygodnia Bliskości.
Logo stworzone przez http://www.ameliephoto.pl/
Dziękujemy!
'Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma'... Zdecydowanie w przypadku imprez jest prawdziwa myślą. Dlatego, by Trójmiasto nie odstawało od reszty Polski postanowiłyśmy połączyć siły Trójmiejskich Kreatywnych Mam i pod wspólnym hasłem stworzyć cykl spotkań, na które zapraszamy wszystkich rodziców. Okazja ku temu jest naprawdę dobra, bo rok rocznie obchodzimy Międzynarodowy Tydzień Bliskości. W poprzednich latach wspaniała i nieoceniona Marta Alabrudzinska organizowała wszystkie bliskościowe spotkania, w których i ja miałam okazję brać udział. W tym roku, zbieramy większe siły i pod hasłem 'bliskości' różne trójmiejskie instytucje, fundacje, stowarzyszenia i kluby w dniach 6-11 października organizują spotkania, w których udział może wziąć każdy. Chcemy by każdy z Was mógł wybrać odpowiednią dla siebie lokalizacje i temat i razem z dzieckiem dołączył do nas w tym wyjątkowym czasie. Tegoroczny temat?
'Poczuj przygodę! Podziel się radością!'
Drodzy rodzice! Do dzieła.

Już niedługo przedstawiamy nasz rozkład jazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz